miércoles, 30 de septiembre de 2009

quien crees que ganará la WRS?

Después de 10 dias, ya hemos acabado la segunda encuesta del blog y ahora ya sabemos donde os gusta patinar, los resultados han sido bastante esperados:


A partir de ahora, añadimos una nueva encuesta, está vez enfocada a las dos últimas parada, ya se aproximan los resultados finales y podemos empezar a idear quien seran los ganadores, a continuación dejamos los 5 primeros puestos con sus respectivas puntuaciones para que tengamos una idea:

Brian Aragon 18000 pts
Julien Cudot 16000 pts
Chris Haffey 15000 pts
Roman Abrate 14000 pts
Montre Livingston 13500 pts

Como vemos está todo bastante igualado y a partir de ahora puede pasar cualquier cosa, así que queremos vuestra opinión!

Gracias

martes, 29 de septiembre de 2009

Spots (barandillas) El Morell / La Pobla

Entre estos dos pueblo, que estan físicamente juntos, encontramos nad más y nada menos que 4 BARANDILLAS todas ellas de dificultades, inclinaciones y longitudes totalmente diferentes, podemos ir tanto a aprender a perder el miedo a las barandillas en la plateada, a practicar equilibrio en la Roja o a proclamarte como un profesional en la del tren.

Los spots son los siguientes:

-Barandilla plateada: una barandilla para iniciarse, de una altura medai, se le puede tirar por los dos lados, una distandia de unos 4 metros y en bajada, pero sin mucha inclinación:




-La roja larga: Este grupo de barnadillas, son un poco más altas que las anteriores, conun poco más de inclinación y sin peligro, excepto por uno de los lados que hay caida, estas barandillas mien alrededor de unos 40/50 metros!




-La roja curvada: Justo al lado de la anterior, tenemos esta barandilla de la misma altura, pero con la difernecia de que no está en bajada y hace como media circumferencia, debe medir alrededor de unso 12 m

                                    

-La via del tren: La última bbarandilla situada justod ebajo de la anterior, es de un nivel mucho más alto, con una gran inclinación, escaleras a un lado y mucha vegetación al otro, solo apta para PROFESIONALES



lunes, 28 de septiembre de 2009

nuevo número de ABEC próximamente


Después de unos meses de espera, ABEC ya anunciado en su facebook que el nuevo número ya lo tienen en el horno y en breve lo tendremos! además promete ser un ESPECIAL DE 100 PÁGINAS! que más podemos pedir de la mejor  revista de patinaje agresivo del país.

Así que ya sabeis, todo el mundo directos a la web y asuscribiros, que además viene con camiseta de regalo!



domingo, 27 de septiembre de 2009

shred til you're dead (VALO)



En la página de Valo (www.valo-brand.com) he encontrado el tour por parte de Estados Unidos que estan haciendo parte de su equipo, Eric Bailey, B Smith, etc. a parte de la compañía de otros grandes como son Jeff Stockwell o Chris Haffey.

Todavía no han acabado, pero en la web del "proyecto" (www.shredtilyouredead.com/blog/)
podemos ir siguiendo todo el viaje y ver los impresionantes Skateparks de los Estados Unidos, unos tanto y otros tan poco dicen, las grandes sesiones que van haciendoe stos grandes profesionales del patinaje y sobretodo lo bien que se lo pasan allá por donde pasan, os dejo algunas fotos y el link para que lo sigais:




sábado, 26 de septiembre de 2009

Summer Rail session - Gerard Garcia (Vilafranca)

Aquí tenemos el último editde Gerard García, una joven promesa del patinaje agresivo, que nos enseña como en una sola sesión, con un simple tubo de PVC y mucho talento se pueden hacer muchas cosas!

En colaboración con wallride productions, en la ciudad de vilafranca del penedés, os dejamos con el video, disfrutadlo:




Summer Rail session from WALLride_PROductions on Vimeo.

viernes, 25 de septiembre de 2009

winterclash 2010




Hoy mismo, Jojo Jacobi ya ha puesto fecha y lugar para su competición anual, la winterclash, será el 12 y 13 de febrero en Berlín!

Después de los problemas del año pasado (incendio del skatepark justo antes de la competición), mucha gente creía que ya no se celebraría nunca más, pero Jojo no nos ha decepcionado y aquí vuelve a estar.

Promete ser una de las mejores comepticiones del mundo, por no decir la mejor y la primera parada de la World Rolling Series.

Continuaremos informando mientras vayamos teniendo más noticias!

jueves, 24 de septiembre de 2009

Entrevista a Ismael González (radikal street)


Primeramente, preséntate:
Hola, me llamo Ismael González Fortuny, tengo 26 años, vivo en Valls y soy el dueño de la tienda Radikal street, situada en el número 21, local 2 de Tarragona.


Muy bien, cuéntanos un poco como empezaste con la tienda
Bueno, hace ya unos años  que empecé con distintos trabajos, la obra, en la SEAT, etc. y poco a poco me fui dando cuenta de que lo mío era ser comercial, así que decidí montar mi propio negocio en Valls, con lo que se lleva en ese momento, ropa deportiva, de fútbol, running, etc.
Un tiempo después me di cuenta de que me estaba quedando un poco desfasado, así que decidí meterme en el mundo de los deportes extremos, en ese momento fue muy difícil, los clientes anteriores lo veían como una cosa extraña y yo mismo me estaba metiendo en un mundo que no sabía muy bien como iba, aunque finalmente me lancé y conseguí diversos apoyos, después de unos meses, decidí mudarme a Tarragona, para conseguir mejor alcance, tanto a la gente, como a las distribuidoras.
¿Y que podemos encontrar en tu tienda?
En Radikal street podéis encontrar todo tipo de material duro para skate (tablas, ruedas, ejes..), para BMX además de ropa, zapatillas y complementos de las primeras marcas como son DC, volcom, element, fox, monster,  dvs y muchas más
¿Tienes diversos equipos, no?
Si, Actualmente, el más activo es el de skate, con 7 miembros de Tarragona, Reus o Montblanc, ellos son: Marc Gual, Sohaib, Khalil, Joe, Oriol Torras, Oriol flores i Sergi Meca, además también tenemos equipo de BMX con 4 integrantes, todos ellos de Valls: Joel, Oscar Lara, carles i Albert Bové. Tambien tenemos equipo de Inline aunque actualmente está un poco paralizado a falta de nuevas reuniones.
Los equipos de BMX i y de skate, compiten en competiciones de primer nivel alrededor de Cataluña, además nosotros siempre organizamos diversas quedadas, competiciones etc.

 
Háblanos un poco de cómo ves la escena de los deportes extremos, centrada en Tarragona
Bien, supongo que un poco como en casi cualquier sitio, muchos problemas con la policía, nos construyeron un skatepark, pero está muy alejado y sobretodo es muy pequeño y muy básico y rápido se queda obsoleto.
Últimamente, ha crecido mucho el Skate, pero yo lo definiría a los que empiezan ahora, más que como patinadores, como chavales que lo siguen por moda, eso está bien en el momento, pero no aseguran nada el futuro.
Me he enterado de que colaboras con diversas marcas y empresas no?
Exacto, colaboramos con la revista de skate we love skate, con marcas como eina y mucho también con el comité catalá de skate.

Cuéntanos, tu que nos has conocido desde el principio, ¿Que piensas de la BIG FAM?
Bien, supongo que como mucha gente piensa, se ve como un gran proyecto ideado y seguido al principio por muchos, pero que en mi opinión a la hora de la  verdad, solo están los de siempre, los que se notan que de verdad sienten el deporte
Cierto, para acabar ya la entrevista, explícanos como ves tu futuro y el de tu tienda
El futuro como siempre es un poco incierto, yo creo que tiraremos adelante y creceremos más, en un momento difícil como este y con bastante competencia tanto en la ciudad como fuera, pero haremos lo que podamos
OK, pues muchas gracias Isma!
A ti pollo!

 




miércoles, 23 de septiembre de 2009

skatepark reus

En Reus tenemos uno de los mejores skateparks de cataluña y posiblemente de españa, construido hace 2 años, encontramos 2 funbox bastante buenos, unas quantas quarters, una barandilla de unos 6 metros muy buena.



Uno de los mejores elementos del skatepark seguramente es la mini de unos 2 metros de altura y bastante larga.


En general un skatepark muy bueno en bastante buen estado y que podemos encontrar delante de las piscinias municipales de Reus.

martes, 22 de septiembre de 2009

skatepark lleida


Lleida, disposa de un gran skatepark, que està molt be, el trobem ak començament de l'avinguda Pearson, al costat del camp de futbol, reformat ara fa un parell d'anys, tot i que avegades el terra pot relliscar una mica, trobem una font just al costat.

Trobem un gran mòdul central amb escales, rampes i calaixos, a més a més, un parell de quarters, calaixos i 2 wallrides uan mica extranys.





A més a més un dels millors atractius és la bowl de dos alçades diferents i amb forma de ronyó.


lunes, 21 de septiembre de 2009

skateparks tarragona (1ª part)

Tarragona, a part de tenir molts spots a la ciutat, trobem diverses zones creades específicament per practicar els nostres esports:

- Mini-ramp

Situada al parc de la ciutat (just darrera de la estació de busos), aquesta mini-ramp edificada ja fa bastants anys, no està en massa bon estat (sobretot el coping) però encara es pot patinar, fa més o menys 1'5 metres d'alçada.





- Skatepark del parc francolí

Un skatepark bastant nou, de un any de antiguitat, bastant petit, creat per rhino-ramps i enfocat bastant cap a riders principiants, està en molt bon estat i en un bon parc amb zones d'aparcament just davant i amb moltes zones d'aigua i esportives.



En aquest skatepark, per falta de qualitat o de nivell, els skaters locals han afegit bancs dissenyats i creats per ells mateixos


domingo, 20 de septiembre de 2009

Enquesta finalitzada

Ara fa 10 dies, per la inauguració del blog, vam afegir una enquesta preguntant-vos quin era el tipus de skate park que preferiu, podieu escollir més d euna opció i aquest ha sigut el resultat després de 22 vots:

-Un circuit de street, ha rebut 5 vots
-Una bowl també 5
-Els que preferien una combinació entre els anteriors hans sigut 10 (guanyador)
-I els que volien el carrer, només 2

Aquesta enquesta ja està tancada, però ara mateix AFEGIM UNA ALTRA preguntant-vos quin és el vostre lloc preferit a lac iutat de Valls, del carrer clar, ja que no tenim cap skatepark, les opcions són:

-La plaça del Titit
-La estació de busos
-Els cines
-El pati

VOTEU!


sábado, 19 de septiembre de 2009

skate new school

A Valls, desde fa molts anys ha sigut una ciutat amb molt de moviment dels esports de carrer, l'skate ha sigut un d'ells i sempre han anat passant generaccions i generacions que estimavem aquest esport, pero la majoria d'ells ja no continuen practicant-lo, molts d'ells simplement per aburriment o per que no els venia bé, pero també molts han acabat deixant-ho per falta de un lloc on poder fer-ho.

Ja hi han hagut mlts moviments, s'ha demanat a l'ajuntament, s'ha parlat amb molta gent pero mai s'ens ha concedit, és per aixó que al igual que ja fa 2, 5 o 15 anys, tots els riders delpoble que no poden sortir del poble cada dia per practicar el seu esport preferit en unes condicions óptimes i acaben fent-ho a qualsevol plaça de la ciutat amb els problemes que aixó comporta, per als vianants, per el mobiliari, la polícia i sobretot tot i que la gent no s'ho cregui, als patinadors.

L'associació de joves va nèixer amb un dels seus objectius principals, conseguir un skatepark en condicions, però també per conseguir la cohesió necessària entre els patinadors per tindre força i conseguir el que volem.

A la ciutat trobem molts patinadors de tots els estils i esports amb una gran qualitat i amb falta de condicions, a continuació us deixo amb unes fotos de la sessió d'avui a la tarda, amb LLUÍS GÜELL i XAVI ESQUINAS, ells només són una petita part del que trobem a Valls i poc a poc us anirem presentant la resta.

Gràcies






viernes, 18 de septiembre de 2009

world rolling series 2009


Falten ja pocs dies per la final a las Vegas de la World Rolling Seriesa, la lliga internacional de patinatge, després de 9 parades per tot el món, incloent-hi Barcelona (per el Movistar Barcelona Extreme) ara ja només en queden dos i podem començar a veure com pot quedar el resultat.

En cada parada, els patinadors professionals, van guanyant diversos punts segona la posició en que quedende moment, a falta de les dos últimes competicions, els 3 primers, amb les respectives puntuacions són:

1Brian Aragon18000
2Julien Cudot16000
3Chris Haffey15000

Les següents posicions també estan molt disputades per Roman Abrate (14000), Montre livingston (13500) i Brian shima (13000)

Podem veure les diferents sorpreses de l'any com són sobretot Julien cudot que amb només 16 anys està aconseguint arribar als llocs més alts del patinatge, i que amb Brian Aragon, quasi que asseguren a Razors els 2 primers llocs del rànking.

També sorprèn l'equip NIMH que tot i estar en 5 i 6 lloc, mostren com un Montre livingston, que dona moltes esperances per l'any que ve i com Brian Shima, qui tothom donava per perdut, sap on ha d'estar després de tants anys.

La major decepció potser ha vingut de l'equip VALO, Erik Bailey, que l'any passat va quedar primer, el trobem a la 11ª posició i Alex Broskow, el que va ser escollit coma patinador de l'any 2008, a la 9ª.

Continuarem informant de les 2 últimes parades

El video preparatiu de la final:

http://www.worldrollingseries.com/WorldFinals

Per més informació, a la pàgina oficial de la WRS:

www.worldrollingseries.com/index.html

lunes, 14 de septiembre de 2009

skate park tàrrega (bowl)

Aquest skate park situat, darrera del poliesportiu municipal, es bastant senzill, però molt divertit, bàsicament està format per:

-una min-bowl de una mica més de 1 metre d'alçaca, amb dues zones diferentes i amb un spine molt ben situat
- Dos bancs d'alçada mitjana per grindar
- Un calaix no massa alt, bastant ample, molt bé per grindar o fer manuals
- un pla inclinat bastant petit, amb una calaix a dalt

L'skatepark està molt bé per aprendre en bowl o per passar bones estones, el terra es de molt bona qualitat (tot i que amb una mica de sorra depenent de les zones) i els coopings també estan en bastant bon estat.







viernes, 11 de septiembre de 2009

spots (street) Reus - 1ª part

Reus, a part de tenir un skatepark, de una grandíssima qualitat, també disposa de diversos spots al carrer, , algun d'ells són:

-Plaça del carrilet:

Plaça que disposa de dos parts, unes escales per fer alguns gaps i dos murs diferents amb una mica d'inclinació, un d'ells acaba amb una mica de "ziga-ziga".

Actualment hi han instal·lades unes barraques que entorpeixen el segon mur, tot i que són temporals









- Plaça nova

Situada a prop del skate-park, entre el cami de Riudoms i el Passeig Prim, en aquesta plça trobem uns moduls molt bons, amb bancs de diverses llargades i alçades, desde bastant baixo i alguns altres de més alts, a més a més, també es poden efectuar diferents salts.




Continuarem penjant la resta d'spots i també els skateparks!

miércoles, 9 de septiembre de 2009

nou skatepark granada

Sembla que a la ciutat de Granada, han conseguit el que molts de nosaltres demanem i han conseguit que els hi facin un nou skatepark, a més a més, te molt bona pinta i sembla ser molt gran.

Actualment encara està en construcció, esperem noves notícies per la fionalització


martes, 8 de septiembre de 2009

Spots a Tarragona (street) 1ª part



Pels carrers de la ciutat de Tarragona, trobem diversos llocs on està molt bé patinar, alguns d'ells són:

-Plaça Pau Casals:

Plaça amb diversos murs d'alçada mitjana que envolten la gespa, hi han de diverses llargades i trobem alguns de molt llargs, estan en bastant bon estat i el terra també és molt bo:




-Passeig de les palmeres

En aquest passeig trobem 2 spots diferents, el primer es un mur que va creixent i que es troba al final del passeig, no està en massa bon estat, però és patinable:



El segon spot consta de dos murs diferents encarats, comença amb una altura mitjana i el terra va baixant, es troba a la meitat del passeig:




-Piràmide de la plaça de toros

Aquest spot, ja de dificultat mitjana, consta de una pujada amb un mur a continuació.





-Plaça dels carros:

A aquesta plaça trobem diversos bancs de dos alçades, en una mica de corba, l'únic problema d'aquesta plaça es el terra, no massa bo:













lunes, 7 de septiembre de 2009

creació blog big fam


La associació de joves ha fet un petit pas en la divulgació del nostre grup, per donar a conèixer els nostres esports (inline, skate, bmx...) com el que són, uns esports en evolució.

A partir d'aquest moment, aquest blog anirà captant tot el que ens mou, desde competicions, llocs on patinar, entrevistes i l'evolució de l'associació.

Esperem que us agradi